سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----631543---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----22-----
خاطرات یک زندگی عاشقانه

 

نویسنده: بیابان گرد/درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر
یکشنبه 89/1/22 ساعت 9:15 صبح

سلام

خبرهای داغ زیادی هست که میشه گفت و میشه شنید

آمااااااااااااااااااا خبر داغ شخصی من اینه که در آینده دارای یک نی نی خوشمل میشیم که این نی نی ما احتمالاً کلی هواخواه داره از جمله خواهر ها و برادرهای ما و مادر و پدرهامون

خانوم خونه که صاحب وبلاگ یه جای دنجه و علاوه بر امورات سر کار و منزل و وبلاگ دار به امر خطیر نی نی سونو هم مشغوله و ندیده از روی یه سری مشخصات اعلام میکنه بچه دختره یا پسره ما رو از راه دور مورد سونو قرار داده و تشخیص داده اند که بچه یه پسر کاکل زریه

و خلاصه اینکه ما هستیم و هشت ماه صبوری و تمرین مامان بودن

خدا کنه مامانی خوبی باشیم و بچه هم بدونه مامانی حوصله جیغ و جیغ نداره و بچه آرومی از آب در بیاد

اینم آدرس وبلاگ خانوم خونه

http://souzan59.persianblog.ir/


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چی خواستی تا الان و چی شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تبیریک عید نوروز و اخبار نی نی
    پلینازم من
    گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
    ما به منبر میرویم شما هورا بکشید
    احوال نامه
    اوضاع نامه ای مشوش
    روز پدر
    عشق
    بازم دارم خواب میبینم
    تولدانه مادرانه
    شیپوری چی خبری آورده
    عید مبارکی
    همچی همینطوری یکهویی یکهو شد
    وقایع الاتفاقیه روی تولدانه
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •